sannakatarina.blogg.se

FRAMME

Publicerad 2013-12-03 15:17:56 i Allmänt,

Jag har verkligen inte hunnit blogga.. men nu känns det lugnare!
Vägen hit gick bra och när vi kom fram tog det typ ett år att packa in oss I vårt mini rum.. Men nu är det mysigt och allt är på plats!
Stugan är stor och fin och och dom vi bor med är grymt trevliga!
Igår körde vi pingis med shotstraff.... jag satte mig I soffan och pausade efter 5 vodka/jäger på 40 min haaha.... Sen blev de bastu och från ingenstans gick strömen och efter att detta löste sig runt 2 blev det billyz och sen sova! En mysig kväll alltså!

Ikväll ska jag äta på lammet och grisen med alla I min lift!! Efter detta är det feet fest, men gissa om jag jobbar klockan 8 imorgon...... JAJA, de kommer ju en helg, då tar jag igen!

Nu ska jag vila och sen åka till restaurangen, herrå


Hittade denna bild från Island, gaanska gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela