sannakatarina.blogg.se

Helgen

Publicerad 2013-11-17 16:30:49 i Allmänt,

Eftersom jag ligger hemma och är sjuk kan jag ju lika gärna göra ett inlägg om vad som har hänt I helgen!!
 
Fredag  På dagen jobbade jag  som vanligt. Efter detta skulle det bli utgång med Pau, men fixade och taggade utanför Nivå insåg vi att legitimationen inte var med.. Det blev istället en fika I centralen och massa skitsnack, mysigt!
Lördag Mötte Johanna och åkte bil till stan för att fixa lite med hennes skidor. Det blev även en "svart på en kvart", en sväng till hammarbybacken och donken hehe.. Efter våra 3 timmar I bilen med en hel del felkörningar och skratt mötte vi sara och mulki. Vi hade myskväll med hemgjord pizza och daimtårta! Det blev sen bowling i kista, jag förlorade rätt hårt , men grymt kul var det!! 
Söndag  Idag lyckades jag vakna 9 trotts min förkylning och gick på skidloppis med Johanna! Var ute efternya stavar men kom istället hem med ett ryggskydd från scott, helt ok ändå alltså! Nu dricker jag te och vill bli frisk..
 
Min helg har med andra ord varit nykrer och trevlig, hoppa eran helg varit lika mysig som min!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela